Probabil se aplica si la cei care scriu sau editeaza astfel de carti. Asta e concluzia unor domni ce activeaza in sistemul educational romanesc. Ete…

Urmarind niste comentarii de pe site-ul revistei Nautilus, referitoare la o povestire a lui Ciprian Mitoceanu, am dat peste un blog al domnului Constantin Madularu, ceva cu InfoMileanca, plus ceva de genul „pentru mai multe informatii vizitati…”. Pe moment chiar am crezut ca ar fi ceva in plus, insa intre timp m-am convins ca era doar spam in comments (niscai copy & paste de pe blogul Tritonic). Si vad eu pe acolo pe linga niste chestii pioase si bisericoase, un post recent foarte acid, insa in aceeasi masura dezlanat, incoerent si total lipsit de argumente. Se pare ca bloggerul in cauza avea ceva de impartit cu un anume „xyzw” (despre care nu stiu nimic si mi se rupe), probabil un meci cu injuraturi „virtuale”. Pe mine ma maninca limba si zic ca apropierea celor doua teme, bisericoase si injurioase, e cam nepotrivita, si ca nu pricep ce vrea de fapt sa zica (pentru ca nu am dat de urma acelui „x…” pe blogul respectiv sa vad care-i baiul; insa am gasit ceva comentarii sterse, de fapt cam singurul tip de comentarii de pe respectivul blog). Imediat sint pus la punct de user-ul „epitet” (inregistrat pe Blogger in aceasi zi, probabil numai pentru a da replica) cu niste fraze taioase si la fel, fara argumente. Singurele chestii invocate sint, citez: „aspoiu eu zic sa lasi sf-ul si fa si tu ceva mai pamantesc…..citeste o carte (nu sf) .. eu zic sa incepi cu niste fabule, nu mai comenta la un „post” la care tu nu ai nici o treaba” sau, atentie, „specific romanilor e faptul ca, comenteaza incoerent, ilogic, absurd, neclar, anormal, straniu, contradictoriu, negandit, nepotrivit, irational si ABERANT … specific mai ales romanilor care citesc SF”. Avand in vedere stilul si constructia „literara”, as putea baga mina in foc ca este vorba de acelasi domn Madularu. Si apoi vine user-ul „3minator” si mai baga si el: „aspoiu (?) pare a fi copia mai spoită a lui csizvi… Totuşi, la fel de curajoasă.” si mai departe, „Corb la porc nu-şi scoate ochii! Or something…”. Da domnilor, chiar nu am nici o treaba nici cu blogul, nici cu postul vostru. V-am vizitat din greseala, dar si mai tare regret faptul ca am avut tupeul sa comentez. Eh, asta e.

Cireasa de pe tort abia acum urmeaza: cei doi (sau trei?) domni sint PROFESORI in Mileanca. Daca domnul Madularu e prof de romana, nici cu harakiri nu mai spala onoarea. Dar poate totusi nu este… Oricum, faptul ca specimene care emana astfel de dume ajung in sistemul educational este bizar. Dar ce nu este bizar in acest fantastic colt de lume? Mai grav e ca bizarul este normal. Se zburleste parul pe mine cand ma gandesc la elevii dansilor… Ha! uite o idee de roman Fantasy!

In caz ca suferiti de curiozitate sado-masochista si vreti sa vizitati blogul respectiv, considerati-va avertizati: site-ul e impodobit ca o sorcova cu reclame agresive, orice click rezultant in cascade de pop-up-uri.