Iata si imaginile cu ce m-am procopsit eu de la targ. Nu pare mult, insa doar teancul de Jsf-uri (plecaciuni mister Bebe) si cele cinci Asimov-uri (multumesc Geani, si pentru carti si Anticipatii) o sa-mi manance sigur ceva timp.

IMG_0250

IMG_0248

IMG_0246

Si bonusurile :

Liviu Radu
Liviu Radu pe Blocul Câş
Mircea
Mircea Pricăjan pe primul volum al seriei Dark Tower, Pistolarul

(sunt printre rarele autografe pe care le posed; trebuie sa recunosc ca nici nu alerg neaparat dupa ele, insa ma bucur intotdeauna cind mi se ofera unul)

Ps: Transmitem pe aceasta cale felicitari domnului Liviu Radu pentru validarea ca membru al Uniunii Scriitorilor. Restul numelor scriitorilor sf acceptati le gasiti pe site-ul revistei Nautilus.

Si iata si o minunatie de biblioteca sf:

IMG_0176

IMG_0180

IMG_0178

IMG_0179

IMG_0177

Eu am ramas fara cuvinte cind am descoperit-o pentru prima data. Si in unele locuri cartile sunt si pe doua randuri. Si ca sa nu va faceti iluzii ca asta e tot🙂 va anunt ca nu am reusit sa cuprind toata colectia in imagini. Plus ca printre bunatati se gasesc si unele raritati de acum 70-80 de ani😮

Si daca nu v-ati prins va spun eu ca sanctuarul ii apartine lui …Bebe…😉