Prin „calatoriile” mele, am gasit aceste doua carti care stateau cuminti pe un raft intr-un fel de anticariat. Si cum aveam primul volum din seria „Chalion” (editia romaneasca), am zis ca nu ar fi rau sa am toata trilogia. Si nu mica mi-a fost surpriza cand am deschis „Paladin of Souls” si am vazut prima pagina (vezi poza de mai jos). Pretul fiind ffff bun, nu am stat prea mult pe ganduri😉

... bucatile lipsa.
... bucatile lipsa.

Supriza! (ma dau mare)
Supriza cu autograf! (ma dau mare)

Alte achizitii:

Bunaciuni
Bunaciuni

Pe tante Doria mi-o doream demult. Probabil am dezvoltat o slabiciune pentru cartile SF cu popi de cand l-am citit pe Miller cu cantica lui. Imi place prea mult momentul cand le pica fatza. Cat despre celalta doamna, James Tiptree Jr., o pandesc de foarte mult timp, dar pentru ca avea un pret prohibitiv a trebuit sa astept un moment prielnic (nici acum nu a fost pe degeaba – sint cativa autori,”greii” prozei scurte, care se vand scump in culegeri). Am ramas cu sechele din ’93 parca, atunci cand Mihai-Dan Pavelescu si almanahul lui mi-au ars neuronu’ cu „Houston, Houston, Do You Read?”.

Timp sa ai, ca nea Turta a scris destul...
Timp sa ai, ca nea Turta a scris destul...

Stiu ca nu e „Omul din castelul inalt”, insa am ceva sperante. Inca nu am citit nici un randulet, dar HNU m-a „vrajit” ca cica ar fi faina seria asta in care alienii vin peste noi in timpul celui de al doilea razboi mondial si rastoarna toata istoria. Si recenziile ziceau de bine, asa ca de ce nu daca tot erau prin zona „chilipir”… Cand o sa am eu timp sa le citesc este cu totul alta poveste.