tevis1Poate unii dintre voi va mai amintiti de recenzia la „Mockingbird”-ul lui Tevis. Cartea aia mi-a placut foarte mult, iar ce am scris atunci a fost foarte aproape de ce se poate numi o „recenzie exaltata”. Stiu doua persoane care, din cauza mea sau a recenziei mele, si-au cumparat cartea (alooo! Nautilusuuuuu! comisionu’ bai!). Si asteptam infrigurat macar o parere despre respectivul volum, asa de control, ca la doctor nu merg… Si iata ca a venit sub aceasta forma:

Auuu, shit! Cât de mişto e “Mockingbird”! Am ajuns la faza aia cu “memorize”= “learning by heart”. M-a dat pe spate cât de puţin are asta de-a face cu inima în realitate dar cât de adevărată e definiţia în contextul romanului. Sper s-o ţină tot aşa!

Gura mea s-a latit subit pina la urechi si am tinut-o tot intr-un ranjet pentru cateva ore. Nu sint nebun! Multumesc DreamingJewel pentru o seara faina! Iar despre Tevis sa stii ca o tine tot asa, ba chiar mai bine!