Invaluit de treburi internaute si sciptologice, astazi nu am mai avut timp sa rasfoiesc cu atentie posturile recente de pe bloguri si spre rusinea mea nu am prins momentul in care am fost tag-uit de Spadez pe blogul sau la o initiativa lansata de bookblog.ro de a ne afisa bibliotecile si materialele „fierbinti” pe care le depozitam cu atata ardoare si fanatism, cuminti, fiecare la „locul lor”.

Oare ce ne impinge sa ne aruncam cu capul inainte dupa vechea expresie romaneasca in a cumpara de-a lungul vietii carti cu nemiluita, carti mai mari, carti mai mici, carti de la o editura sau alta. Multi ar spune ca din curiozitate, din dorinta de a ne satisface nevoie de nou, de a ne incarca „bateriile” cu povesti vechi dar spuse intr-o forma noua, de a ne cufunda in lumea imaginata de diversi indivizi ce minuiesc penita cu indemanarea si priceperea unor sculptori in piatra sau a unor pictori celebri. Cert este ca avem de-a face cu un microb, cu o maladie incurabila, ce, din pacate pentru editurile noastre, are multi reprezentanti  imuni la noi in tara, insa, probabil cu rabdare si profesionalism reusesc sa treaca peste aceste mici neajunsuri si sa se adapteze cerintelor pietii, daca lumea vrea cartea lu` Guta sa-i dam cartea lu` Guta, daca o vrem pe Raduleasca, luati-o de-aci, e ieftina si da bine fata de prieteni.

Momentan ma aflu „in deplasare” de cativa ani buni, asa ca mare biblioteca nu va pot arata, cert este ca am si eu pe acasa carti din tinerea parintilor care le-au alinat timpul in perioada PreaCondamnatului dar si carti achizitionate prin bunavointa omniprezentilor parinti sau prin transpiratie proprie intr-un vremelnic tarziu. Si mie mi-a placut dintotdeauna sa aranjez cartile, sa le masor cu privirea, sa ma intreb ce se ascunde in paginile lor, si inca mai posed aceste aptituni, din fericire. Motive de mandrie mi le ofera colectia aproape completa a operelor lui Karl MaY editata acum vreo 10-12 ani la editura Pallas transformata apoi in Eden ( sau invers ) „minus” vreo 8-9 numere, cele de pe la inceput …colectia lui Sven Hassel, cartile lui Koontz, Barker, Gaiman si Harrison mai recent, Ismail Kadare, multe Nemira si o Curtea Veche ratacita, fara prea multe englezisme, chiar deloc.

Prin amabilitatea unui „coleg de suferinta” am pus mina pe un raft numa` bun sa-mi depozitez „avutia” de sorginte mai recenta. Aveti jos imaginea, poza facuta cu telefonul mobil la lumina naturala a becului economic de 75W, care a cam inceput sa se innegreasca in interior ( trebuie sa studiez cu atentie situatia ).

Si, ca sa respect ideea trimit si eu tag-ul mai departe, cui altcuiva decat „vecinului” aspoiu ( cand va avea timp desigur), si, oricum si-a mai prezentat parti din biblioteca pe aici, deci nu va fi greu sa se descurce, si lui darkwolf, care ne viziteaza in ultimul timp din ce in ce mai des, ce, chiar daca se adreseaza vorbitorilor de limba engleza speram sa-si gaseasca loc si pentru noi (am vazut ca are si aparat foto, asa ca nu poate da inapoi :p).

Momentan am in biblioteca carti de la Polirom, din seria cu Georges Simenon, Salman Rushdie, vreo doua de Koontz + Matheson = Rao (not love:)),  ceva carti de la Nemira, cu George R Martin, Antologiile SCi-fi, etc… si Tritonicii cu Orasul Gravat, Gaiman, Jeff V, etc…si the last but not least, Millenium Press cu New Wierd si vreo 3 volume din noul Dune (plus/minus un Humanitas si o Minerva ratacita). si, cam ATAT.In principiu.

i rest my case