Ete ca Millennium a schimbat coperta cu una mai ciumeaga! Alta surpriza e ca o sa avem parte de o editie extinsa, cu niscai meseriasi autohtoni, destul de curajosi sa se alature numelor super grele de pe coperta. Speram sa treaca cel putin onorabil aceasta proba de foc. A treia veste buna este ca acest volum apare sub ingrijirea lui Michael Haulica, chestie care ofera garantie impotriva dumelor/traducerilor aiuristice/redactarilor cu ochii inchisi, garantie in care eu am incredere deplina. Cu aceasta ocazie am aflat ce a muncit guru in perioada in care a disparut din peisajul virtual.

In alta ordine de idei, daca faceti precomanda (via e-mail, aveti datele in postul oficial), aveti sansa de a fi fericitii proprietari ai unui exemplar autografiat. Eu unul o sa am o carte foarte „mazgalita”, pentru ca vreau autograf si de la Vandermeeri, si de la Mike, si de la Ursu… La mai multe!

PS. Stiu ca ma repet, insa cred ca este foarte important: volumul acesta a avut prima editie la mama lui in Ianuarie 2008 – EXTRA FRESH!