Mai intai cartile bune – de mai bine de o saptamana Nemira livreaza „Turbion” (RC Wilson) si „Cainii de Diamant / Zile pe Turcoaz” (A Reynolds). Despre primul volum am tot scris pe aici (Wilson e preferatul momentului iar Spin e No.1 in lista mea), iar „Revelation Space”-ul lui Reynolds o sa aiba un post dedicat pentru ca merita si o sa am mai mult timp de bloguit.

O sa am timp mai mult pentru ca, cred, o sa renunt la filme. In ultima vreme dezamagirile se tin lant. Parca toti producatorii, scenaristii si regizorii s-au tampit. Sau ne cred pe noi tampiti. Dezamagirile acestui weekend sint „Doomsday” si „Starship Troopers 3 – Marauder”. Primul e un amestec total idiot de Mad Max, 28 Days After si I Am Legend. Multa violenta, ceva canibalism, niste efecte speciale de rahat, prostie cu galeata, h-eroina cu cizme lucioase si nadragi negri strinsi pe cur care bate mutanti, si cam atat. La sfarsit m-am uitat la nevasta-mea si am zis amandoi intr-un glas: „Ce panarama!”. Si asa s-au dus doua ore in care puteam sa fac draq altceva… „Starshit 3” a inceput asa de nasol, iar impresia artistica a fost asa de jalnica incat nu am cuvinte… permise sa comentez. De data asta dupa 15 minute i-am dat eject si m-am apucat sa citesc.