… sau cam asa ceva. Un gagiu ce-si spune „eliberatorul de prostie” (luati-o cum vreti; eu am inteles ca elibereaza prostie, desi cred ca intentia era alta) a incercat sa-si puna un link pe blogul meu. Se pare ca omu’ a juns pe aici dupa ce a gugalit numele Lorenei Lupu, cu care are ceva de impartit. Saracu’ are nervi pe artistii fitzosi. Sincer sa fiu e un pic semn de sinapse bulite sa-ti faci blog special ca sa injuri pe unul si pe altul. Dar poate e chestie de gust, pasine, etc.

Oricum am observat ca posturile cele mai citite au fost cele cu scandal. Da, ne place circul… Si ca sa puna capac depresiei mele, cineva mi-a gasit blogul dupa ce a gugalit dupa expresia „strigaturi la miri”.

De fapt cred ca starea asta imi vine de la „Forge of God” (Greg Bear) in care niste alieni bulangii fac pocnitori si artificii din planeta noastra, si de la „Bios” (Robert Charles Wilson) in care oamenii o dau in bara in stil mare cu explorarea unei planete pline de viata. Cred ca la sfarsitul saptamanii o sa bag doua posturi despre ele. Acum astept livrarea urmarii, „Anvil of Stars” (Greg Bear) ca sa-mi continui depresia…